Hanımlar merhaba oğlum 13 aylık oldu uykumuz gayet yerindeyken Bi anda bişey oldu ve anlamadım öğleden önce ve sonra toplam yaklaşık 3 saat uyurud şimdi öğleden önce yarım saat sonra da yarım saat uyuyor ve hep mız mız var mı böyle olan.? Tek uykuya mı geçmek istiyor anlamadım ki. Atak bitti görünürde dişte yok