gigibjk Kizlar bu pompayi kullanan var mi yeni doğana kac cc kac saatte bir anne sütü ideal ilk bebegim yardımlarınızı rica edeceğim 🙏 arada sütüm az gelince aptamil yenidoğan aldim onu kac cc onerirsiniz kac saatte bir şimdiden tsk ederim
Boncukgozveannesi gigibjk wee manuel kötü kuzum zamanla daha az çekiyor 30 yada 60 ml mama yeterli olabilir
Elifhanim Eger sutun geliosa ne kadr sık emzirirsen o kadr iyi yarm saatte bir 1 saatte 1 sarilik olmamasi icin ama mama vercektn doktorlar 2 saatte bir 15 ml veya 30 ml olarak oneriolar ama sakn cocuk cok uyursa 4 5 saat brakma uyandr yedir azckta olsa
Boncukgozveannesi gigibjk valla biraz öyle bende boşa almış oldum zorlansan da emzir kuzum hiç bir makine bebeğin emişi gibi güçlü değil emdikçe süt artıyor 💁🏻♀️
gigibjk Boncukgozveannesi yok denemedim olabilir ama ise yararsa aliyim nerden ne marka önerirsin canm göğüslerimin ucu pek yok
Boncukgozveannesi gigibjk ben hiç kullanmadım ama silikon uç yazıp e bebekten falan alabilirsin canım yada farklı bir siteden