Deniz18 ek gıdaya baslangıc vardıe elma , armut, havuc , patates , kabak , yogurt bunlar tek tek tattırarak baslanır sabah ac karnına 1 cay kasıgıyla baslanır ve haftanın sonuna kadar 1er kasık arttırarak o yiyecek ona tattırılır, o ürünü tadınca sabah baska bir ürün tekrar baslanır diger tattıgı ürün öglen verilir , ( aksam vermeyin uyudugu icin ne reaksiyon gösterir göremezsiniz birde mide agrısı yapabilir ilk tadıma basladıgında) bizde 5 aylıgız elma suyu vermeye basladın daha cok suan suyu seklinde veriyorum bagırsakları 6. Ay biraz katıya gecmeye uygun hale geliyorlar , ( corba kıvamında olmalı yani vericeginiz ) kasık mamadan ziyade böyle tadımlara baslamanız daha iyi ve bi sakıncası olmaz ,