Merhaba bebeğim 6 ay 17 günlük ek gıdaya başladık. Vücudun da şükür döküntü falan oluşmadı ama kakasındakileri çözemedim bir türlü yani ne yedirsem koyu yeşil ile siyah arasında bir renk yaprak gibi şeyler var kakasında virüs den dolayı doktora da gitmek istemiyorum neden olabilir sizce ?