Deletedmom389 Merhaba canım, benimde göğüs ucum yok sağarak veriyordum hep ve 3 hafta uğraştım bebeğime tutturmak için nihayet tuttu hala göğüs ucum yok ama kahverengi kısmını ağzına alarak çok güzel emiyor. Pes etme sende uğraş göğsünü biraz sağdıktan sonra yumuşayınca sürekli emzirmeye çalış bebeğini ve sütünü verirken biberon kullanma kaşık biberonla yada kaşıkla ver sütünü ve en geç 2 saatte bir emzir henüz çok küçük kan şekeri düşer sarılık olur. Sağlıcakla büyüsün inşallah 🙏🏻💕