Ozel bir sirkette calisiyorum. Sgk dan aldigim butun parayi sirket hesabina yatiriyorum cunku sirket bana maasimi yatirmaya devam ediyor bu izinde. Sormak istedigim sgk nin odedigi paranin icinde benim alacagim hic yokmu dogum parasi gibi. İlk yattiginda 200 tl sut parasi harici hepsini sirkete yatirmam gerektigi soylendi. Sizler nasil yaptiniz acaba ya da surec nasil isliyor