Sedaoztrk Merhaba herkese sezeryan la dogum yapalı 53 gün oldu, hala kanamam oluyor varmi bu durumu yasayan? ne zaman tamamen biticek acaba? Miktari günlük ped doluyor aksama kadar baya kanama yani lekeli falan değil, Sizce dr gitmelimiyim yoksa normal mi?
turkuaz1290 Sedaoztrk benim 20 günlükken bitti sonrasındada 3 4 günde bir lekelenmeler oldu 50. güne kadar..normal adetinizde kanamanız nasıldı ona göre değişiyomuş kişiden kişiye benm normal adetimde 3 en fazla 4 gün sürerdi 4. gün leke olarak oyuzden doğum sonrası kanamamda fazla olmadı o 20 gündede hep normal ped kullandım adet gibi oldu şarıl şarıl olmadı 😀
Pollyn- Benim 40 im cıkmasına 1 hafta kala bitti ama herkesin bunyesi farklı kuşkulanıyorsan doktorunla iletişime geçebilirsin .