Edaemekli Kızım oturmaya çok hevesli oturtuyorum az az ama şuan maşallah desteksiz oturuyo hiç durmuyo sürekli ayakta dikiliyo yürümek istiyo bu normal mi ayakta dikiesi tehlikeli mi sizin bebekler nasıl