Cicegimbalim Hanımlar birinci sezeryansa ikinci de mi sezeryan oluyor normal olmuyor mu ? bilgisi olan var mı ?
Ikrazumra19 Cicegimbalim aradan en az 4 yil gecmeli ikincisi normal olmasi icin tabi sadece bu yeterli degil dikislerin onemli dogum yapacağın hastane doktor cok onemli her hastane doktor bu riski goze alip yapmaz
AryamH Cicegimbalim ikinci normal olabiliyormus ama cogu doktor riske atmiyor cunku dikislerin acilma olasiligi var ve birinci dogumdan sonra 5 yil mi ne suresini bilmiyorum uzun bi zman gecmis olmaliymis
Deletedmom388 Cicegimbalim Normal olan vardır mutlaka az da olsa ama genelde hep duyduğum 2.doğum da sezaryen oluyor,dikiş olduğu için riske atmamak açısından sanırım🙏🏻
Merlival Cicegimbalim İnstagram da operatör doktor sevilaybozkurt du sanırım ssvd yaptırıyorlar oradan bi bakıp araştırın isterseniz