Efenin_annesi Cansuu1 frosh kullanıyorum cnm bundan önce duru gibi granül sabun kullanıyodum alerjimyaptı şimdi sıvı deterjan kullanıyorum
SedaMeyra Cansuu1 alerjiye gerek yok ciltleri cok hassas zaten evde kimyasali bol hicbir sey kullanmiyorum buna ragmen bi ara cildinde kuruluk.oldu gecen kış onu da nemlendirmeyle atlattik