suuperisii 1-Sütünü sağarak verenler sagar sağmaz ısıtmaya gerek var mı yoksa hemen verilecekse sagdiktsn sonra direkt veriyor musunuz? 2-dolaba attıysanız isitirken isisi ne kadar olmali
nrtn1234 suuperisii sağar sağmaz verebilirsiniz, dolaptan çıkardıktan sonra da sıcak suyun içinde ısıtabilirsiniz
[silindi] suuperisii eğer hemen vereceksem ısıtmıyorum ılık oluyor zaten. Dolaptaysa eğer bileğime bir iki damlatıyorum bileğimi yakmayacak ılık bir sıcaklığa gelmesi yeterli.
Nuranaliii suuperisii Ben sütümü sağar sağmaz direk veriyorum dolaba atıcaksamda çıkarttığımda bi kaseye sıcak su koyup biberonu içine koyuyorum ılıyor hemen 🤗 Suyun sıcaklığı da kaynar su olmalı süt hemen ılıması için