Sertap-35 Merhaba kızlar 2 aylık bebekleriniz ne kadar süre emiyor?? Benim bebeğim bikaç hafta önce 20 dakika civarı emiyordu. Şu sıralar maksimum 10 dakika oda zor bela. Memedeyken ağlıyo geri itiyo kendini acaba benim gibi yaşayananınız var mıııı ????
Nurmry Sertap-35 2 aylık olmaya 5 gün var önceleri 30-40 dk emiyordu şu 10 gündür max.15 dk emiyor snrasında bırakıyor gazını alıyorum kusuyor geri emmek istiyor geri emziriyorum bu döngü böyle devam ediyoe🙄
Znrkrgl Sertap-35 aynı beni anlatmışsınız .önceden uzun uzun kalırdı göğsümde .Şimdi o kadar çok acıyor ki 5 dk hiç soluk almadan emiyor ve sonrasında gaz biriktiği için beni itiuor.gazını çıkarıp tekrar emmeye başladığında eğlence yapıyor sanki tekrar itip itip çekiuor memeyi.Bende anlamadım .Doyuyor doymasa ortalığı yıkar çünkü bir de bezi dolu dolu oluyor