big_way canım benim ki de aynı sarılığa yakalandı hastanede falan yattı vs vs derken bıraktı şimdi hiç almıyor denemediğim yöntem kalmadı açlıktan ölse dahi mememi kabul etmiyor uyuyor zorla ağzına sokunca da uyandırmıyorsun ne yaparsan yap peşinden biberonu ver şapır şapır emiyor artık pes ettim mamayı veriyorum göğsümden de ne kadar süt çıkarsa onu biberona sağıp veriyorum 😔😔😔 yoksa inadından açlıktan bişey olacak korkuyorum 😔😔