Berrarziye Kızlar bebegim 9 ay 6 günlük bu cuma aşısı var 10 gündür evdeyim dışarı çıkmıyoruz cuma günü aşıya götürmeye korkuyorum ebesini aradım aşılar devam ediyor tek tek alıyoruz içeri dedi sizce ne yapmalıyım içim hiç rahat degil?
Deletedmom334 Berrarziye benim de bebeğim 20 günlük biz de dışarı çıkmıyoruz kontrolü falan vardı götürmedik açıkçası hasta olmamızdansa aşının falan biraz bekleyebilecegini düşünüyoruz, hem kendi sağlığımız hem bebeğimizin sağlığı için evdeyiz
Efekuzeyy Sabah erken saatte gidin bence battaniyesinin üzerine yatırın yada ebeniz bahçede vursun off çok zor gunlerdeyiz Allahım beterinden korusun