Melek36 Oğlum 5 aylık ve rota ile menenjit aşısı olması lazım. Az önce doktorumuzu aradım. Gelmesem olur mu diye ama mutlaka gelmelisin diyor. Offf napıcam bilmiyorum çok da korkuyorum. Götüren var mı bu süreçte aşıya
Ikrazumra19 Melek36 asiya goturmedim ama hamileyim suan az omce ciktim hastaneden ozel hastaneydi giriste atesimi olctuler herkes birbirne 1 m fazla zaten yaklasmiyor guvenlik uyariyor falan pusette getirilen cocuklar filan vardi yani hastaneler temiz duzenli
kuzeyto Melek36 canim asilar cok onemli, onleminizi alin, bol ortu al yanina hep ortulere yatir, gelince de banyo, hicbisey olmaz. Zaten hastanelere cok gerekmedikce kimse gitmiyor su ara, rutin kontrolumuz vardi doktorumuz aradi gelmeyin dedi
Smraa Melek36 oğlum 5 aylık bizim aşıda yaklaşıyo benimde kafam deli sorular götürsem mi götürmesem mi 🤨
Derensk Melek36 bnde 4 ay asımız icin goturdum bizim saglik ocağında kapida güvenlik var asi icim mi geldiniz dedi evet dedim bir kisi girebilir dedi babasını almadılar mesela içerisinde cok boştu cok tedirgin gittim ama korktuğum gibi olmadi cok.sukur asi bu kontrol olsa belki ertelenir ama asi ihmal.etmememk lazim
Melek36 Deletedmom336 Derensk Smraa kuzeyto Ikrazumra19 Ben de aslında öyle düşündüm sonradan. Bundan koruyalım derken Allah korusun rota ve menenjite yakalandırmayalım yavrumu.Eşim de önce bir soralım il sağlıktan hemşire gönderip evde yapmıyorlar mı acaba? Eğer olmazsa öyle götürelim dedi. Ona göre yarın götürcez bakalım. Ya insan paranoyak oluyor. Zaten dünden beri boğazımda gırtlağın aşağısına kadar bir ağrım var. Kafayı taktım bende corona mı var diye. Bebeğim napar bensiz filan. Kafamda deli sorular. Oynatmaya az kaldı!!!
Deletedmom336 Melek36 bende yarin goturucem hoc icimden gelmiyor ama mecbur 3 aylik rota asisi bizimde
glnaykt Melek36 benim kızımın da aşısı haftaya. Sağlık ocağını aradım eve gelemeyeceklerini söylediler. Doktorumuzda ertelemeyin dedi. Sabah erkenden gidip yaptırıcaz. Konuyu cimere yazmak lazım böyle durumlarda eve gelinmeli..
Ikrazumra19 Melek36 hepimiz oyleyiz canim bende surekli bogazim agriyor gibi geliyor ama kafami baska birseye verince agrimiyor dusunucne oliyor Rabbim korusun insAllah
Namilis7 Melek36 Pazartesi günü hemşireyi arayarak arabamızda vurabilir misiniz diye rica etmiştim.1 hafta öncesinden de boy kilo ölçümü yapılmıştı doktorda o bilgilerle kabul etti. Dün de arabanın içerisinde 4 ay aşılarımızı olduk ☺️ sadece bir fikir belki siz de yapabilirsiniz. Boy,kilo,kafa çapı ölçümlerini evde yapabilirsiniz ☺️
Durukaninannesi Melek36 benimde yarın asim var 2. Ay aşısı ıslak mendilin içine çamaşır suyu döktüm dezenfektani alicam yanıma bizim doktor da mutlaka gelmen gerkiyor dedi bağışıklık için asi olması lazım dedi mecbur gidicem kapıyı ıslakendille acar kapatırım artık
Mnli Melek36 bizim ki de yarın 5 aylık olacak pazartesi sünnet kontrolü vardı hastahanede doktora çıkarmak istemiyorum dedim müsait olunca gelin dedi ama ben geçene kadar gitmeyi düşünmüyorum özel aşıları yaptırmadık ama 5. Ay kontrolü için kendi doktoruma sordum özel muayenehanesine gidiyoruz hastaların birbiriyle karşılaşmayacağı şekilde organize ediyoruz gelebilirsiniz dedi gidicez galiba geçen ay az kilo almıştı bu ay onu merak ediyorum çünkü. Sağlık ocakları sadece hamile ve bebekleri alıyormuş diye duydum isterseniz oraya bir sorun daha az kişi olabilir
fatimas27 Melek36 canim ben istanbulda oturuyorum bizim de yarin 3 aylık olacak goturecegim ben de aradim.Canim saglik ocaginin kapinin önune gorevliler konusulmus hasta olanlar iceriye alınmıyor canim biraz icim rahatladi bi de hasta iceri alınmadığı icin sakinmis sağlık ocağı
Feminel Melek36 dün götürdüm rota aşısı için özellikle özel hastaneler boş zaten nerde yaşıyorsunuz? Bence götürmelisiniz önemli aşılar çünkü.