Eelif24 ben suyu kaynatıp sıcak su termosına çekiyorum kaynamış suyun bi kısmını da soğumaya bırakıyorum bebeklerim acıktığın da soğumuş suyu ve kaynamış suyu biberona ağızlarını yakmıycakları şekilde ayarlayıp sonra mamayı ilave ediyorum sizde öyle yapabilirsiniz çok kaynar suya mamayı koyarsanız mama kesilebilir soğuk suya koyarsanız da mama içinde çözülmeyebilir en iyisi sıcaklığını ayarlayıp mamayı ilave etmek diye düşünüyorum☺️