Bende hiç kesi yoktu, içerde dikiş vardı ve inanın felaketti oturamıyordum,yürüyemiyordum
ilk ay çok yıpratıcıydı ağrıdan ağlıyordum Doğumumu Amerikada yaptım orda uyuşturucu sprey verdiler birde ılık suya oturdum sürekli bence işe yarıyor ılık su
ama dürüst olmam gerekirse 3.ay da tamamen iyileşti,ağrılarım bitti .
şuan 4.aydayız eğildiğimde hala hissediyorum o ağrıyı
ve çevremdekiler unutursun deselerde hayır unutmicam 😔