Endegerlimoglummm Merhaba arkadaşlar. 27gunluk bebeğim var. Bir haftadır cok gaz problemi yasıyoruz. Zinco gaz damlası kullanan arkadaşlar var mı? Memnun musunuz?
55eren55 Endegerlimoglummm ben kullanıyorum canım etkisini gördüm bi de karnını ov bacaklarını hareket ettir canın bi de bebeğini sıcak tut canım onun çok faydası var
2bebeannesiii Endegerlimoglummm kullandım aşırı memnundum kızım 3 aylık olana kadar sonra kendi çıkarmaya başladı gazını o yüzden kullanmıyorum ama kuru fasulye gibi gaz yapacak şeyler yersem kullanıyorum ve kimyonlu su içiyorum rahatız çok şükür
Endegerlimoglummm 55eren55 hepsini yapıyorum canım ilacı da bugun aldık inşallah etkisini goruruz. Ne kadar surede geçiriyor canım
Endegerlimoglummm 2bebeannesiii kimyonlu suyu yaptım cok faydasını gormedim canım hatta tülbentten geçirerek Bi cay kasıgı da oglum verdim ama yok bana mısın demedi. 2 3 saat uyuyan cocuk gazdan yarım saatte bir ıkınarak uyanmaya basladı
55eren55 Endegerlimoglummm hemen etki ediyor canım Damla’yı verince bi de masaj yaparsan çok kolay çıkarır canım
deletedmom1212 Endegerlimoglummm hayır canim cok şükür arada bir sıkıyor kendini ama onuda masajla rahatlikla çıkarıyor sunnetinden sonra hiçbir sıkıntı yasamadik
zeynepzeze Endegerlimoglummm İnşaALLAH canım. Bir an önce geçsin. Birde bağırsak düzenleyici biogai var aklında bulunsun. Gaz damlası olarakta nurse harveys bir tık daha iyi geldi bize
Endegerlimoglummm AryamH evet cnım Bi tane daha duydum. Az önce bu aldığımı verdim sankinleştirdi gibi sanki
Endegerlimoglummm zeynepzeze az önce verdim canım sankinleştirdi gibi. En azından kasmıyor suan kendini cok sukur. Geceden beri uyuyamadık sıkıntıdan
Tgba123 Bende 2 buçuk aylık bebeğim için kullanıyorum sabaha karşı her saatte gaz sıkıntımız başlıyor veriyorum rahatlıyor hatta sesli kaka yapmaya başladı her beslenme sonrası bende araştırıyorum acaba damlamı yapıyor diye
vera66 bizde 2 aylık olucaz son 2 haftadr kullanıyorm relactaz damla ve zinco işe yarıyo gibi arada zorlandığı oluyo hala da sabahları özellkle