Bebeğim 4ay 5 günlük ve sürekli ellerimi sıkıp kalkmaya çalışıyorum oturur vaziyete geldiğinde çok mutlu oluyor ama ben 5-10 saniye den fazla tutmuyorum. Bırakınca ağlıyor oturmak için erken değil mi ne yapabilirim ne kadar süre oturur vaziyette durabilir? Kasım anneler siz ne durumdasınız?