Arkadaşlar 2 buçuk aylık bebegim var şuan 20 lik diş çıkarıyorum bu yüzden ağız içim hep iltihap oldu ağzımı bile açamıyorum o kadar kötü yani antibiyotik kullanabilirmiyim süte geçmeyen bir antibiyotik onerebilirmisiniz augmentin kullanan varmı veya