Annnisshhh Canım yaa sık dişini bi süre sonra hassasiyeti gidiyo uçların, bende öyleydim uyandığında ödüm kopuyordu şimdi yine emzir diyecekler emziricem diye çokta ağladım yemin ederim doğumdan daha acıydı 20-25 gün sonra geçti krem bile sürmeye gerek kalmıyor, tam acısız olmuştu ki benimde sütüm azdı bebeğim almadı emmedi sonrada kesildi 😔