Bdamla 2.ay aşıları ve rota virüs aynı anda olur mu? Bebeğime çok ağır gelir mi acaba? Fikriniz var mıdır?
OzlemGelen Bdamla bizde 2 gün önce olduk hala huzursuzlar ve uyumuyorlar uyuyan bebekler huzurları da yerindeydi hep şimdi durup durup çığlık atıyorlar korkuyorlar rota aşısı 3 ayda dedi doktor ateşimiz yok ama çok huzursuzuz varmı bizim gibi olan kaç gün sürecek bu durum
Mystery Bdamla canım bende ikinci ay yaptırcaktım sağlık ocagındaki doktor zAten şimdi 3 aşı yapıcaz 3. Ayda yapalım o ay aşısı yok dedi, 3. Ve 5. Ayda yaptırcam o iki aydada aşısı yok, aşı sonuçta sallıyor çocugu biraz
gizemuakkaya Rota virüs aşısı ağızdan veriliyor diye biliyorum. Ama eğer öyle yapılmayacaksa evet ağır gelebilir. 2.ay aşımızı dün olduk biz iki bacaktan bir koldan oldu
Yenihayat OzlemGelen Benim kızımda ateş çıkmadı ama huzursuzdu sanırım ağrısı da oldu inildedi 2 gün .bende ağrısı kesilsin diye yarım kaşık calpol verdim rahatladı .
SdCkmk OzlemGelen bizde cuma günü olduk ve iki gece huysuzluktan sabahladık. Uyuyan kızım gitti, uyumayan kızım geldi yerine 😣 Nasıl gececek, ne kadar sürecek bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ Umarım kısa sürede toparlar meleklerimiz🙏🏼
melooooo OzlemGelen merhabaa aynı bizi anlatmışsınız şu an🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️Şimdi ben soruyorum sze, ne kafar sürdü bu durumm
Esrasuleymanoglu KbrArya 3 tane canım,Karma aşı,verem aşısı ve zatürre aşısı.Biri koldan(Verem) diğer ikisi bacaktan
DurununAnnesi KbrArya bende 2aylik aşılarını yaptrdim.yapmadan önce rota virüsü yptrdim ağızdan ondan sonra devletin aşılarını yaptılar gece yarım çay kaşığı ucu ile calpol verdim rahat geçti
gizemuakkaya Kızlar ben aşıdan 2 saat önce calpol içirdim ne huysuzluğu ne ateşi oldu çokta güzel uyudu. Doktor calpol vermişti. Aşıdan snra bir kez daha içirdim hatta.
Nefesa Rota ve 2. Ay asilari ayni gun olmuyor aralarinda bir ay olmaliymis ikiside canli asilar bebeğe zarar verir
gizemuakkaya Elamm aşıya saat 2de gittik ben calpolu 12de içirdim. Sonrasında tam 6 saat bekledim akşam 6da bidaha içirdim.
Elamm [bilinmeyen] 12 aralıkta olcaz bende verilmez diye dğşğnğyorum ama verende çok anlamadım 🤷🏼♀️😕
annecrn Elamm 12 aralikta mi iki aylik oluyor bebeginiz? Bizim iki ayi biraz geciyor ama 12 aralikta gelin dedi saglik ocagi.