Boncukgozveannesi zeynepzeze bunlar fazla pahalı ben bunun yerine bebeğime e bebekten havuz topları aldım 100 tane zaten yaz için havuz almayı düşünüyoruz havuzu da ayrı alıcaz o şekilde de yapabilirsiniz
Alisalpa zeynepzeze ablamlar aldı çocuk oynuyor oynamasına ama evin heryeri top dolapların altı üstü 🤣ve ablam bütün gününü top toplamakla geçiriyordu en sonunda kaldırdı🤗😅
Serene zeynepzeze İçinde oynamaktan çok topları sağa sola fırlattığı için en son top toplamaktan bıkıp kaldırdık.Eşimle artık fenalık gelmişti her yerden top toplayıp çıkarmaktan.
Deletedmom277 zeynepzeze çok şahane bi top havuzu. Ben başka markanın kullandım. Kızım tepe tepe kullandı çokta sevdi. Onlar 5 dk eğlensin diye toparlamayı göze alıyorsunuz emin olun😅
zeynepzeze Boncukgozveannesi Teşekkür ederim fikriniz için 😊 Ben bu modeli çok beğendim. Ne kadarlık bebeğiniz?
Boncukgozveannesi zeynepzeze biz daha çok küçüğüz 3 aylığız benimde aşırı hoşuma giden bir modeldi ama sonradan aklıma havuzlu kaydıraklı olanlardan alıp yazın terasta kullanmak geldi oğlum suyu çok sevdiği için
Sin21 Pilsanın ki var bizde de memnunuz gayet şuan sadece içinde oynuyor şükür sağa sola atmaya başlamadı 😂
Nebicimanne zeynepzeze kullandim baya baya keyifle vakit gecirdi havuzda 1 saat aglamadan durdugunu bilirim😍😍 ama toplar cok dagiliyo keyifli olsun daginiklik skinti degil diyenlerdenseniz hemen alin 🤞
farahserra zeynepzeze aynısından bendede var memnunum ama her yerde top fırlıyor ama toplamayı göze alıyorum sırf eğlensin diye😂😂😊👍🏻
zeynepzeze farahserra Bebeğiniz ne kadarlık? Biz 7. aya gireceğiz hiç durmuyor belki biraz oyalanır 🙄
azizeguneyyy zeynepzeze Bize hediye geldi ama topsuzdu. Sadece oyun havuzu a101′de 150-200 tl civarıydı. Bizde içine toplarını alacağız yakın zamanda.
Nebicimanne zeynepzeze suan 14 aylik, 9 aya kadar havuzu kullandim 👍 sonrasinda icinden cikmaya tesebbusleri basladi 😊
deletedmom763 zeynepzeze ben bundan almadım başka model aldım ama cok memnunum kurtarıcım oldu içinden hiç çıkmıyor 😁 bende keyfime bakıyorum tabi 😁
farahserra zeynepzeze 6 ay 14 günlük canım biz yeni yeni başladık kullanmaya türkiyede dönerken almıştım öylece duruyodu.Sıkılınca mama sandalyesi salıncak başka oyuncaklar derken bir şekilde geçiriyoruz günü🥰