Gozde92 Kızlar , Bugün sabah kalktığında emzirdim. Sonra uyuyup kalktıktan sonra memeye yerlestirdiginde elleriyle beni itip ağlamaya başladı. Memeyi ağzına bile yerleştiremiyorum. bu gün saat 12'den 9'a kadar ne zaman emzirmeyi denesem bu şekilde hem ağladı hem beni itti. bu güne kadar hiç mama vermedim onu istiyor desem. Biberonda sadece arada bir anne sütu veriyoruz. Onu da en son 2 hafta önce verdik. Saat dokuzda yine biberon ile biraz denemek için verdim baktım emiyor biboronu cekip memeyi verdim hemen emdi. Sonra obur memeyi vermeye calıstıgimda yine aglamaya başladı. Başına böyle birsey gelen varmı ? çocuk 1 saat içinde değişir mi ?
Bilge Gozde92 kızım 4,5 aylık yaklaşık 15 gündür aynı problemi yaşıyoruz doktoru bırakma emzirmeyi bir aya düzelecek dedi. Sürekli meme ve pozisyon değiştiriyorum evet çok yorucu ama direneceğim başka çaresi Yok. Memeden kesilmesini istemiyorum. Çünkü tüm direnci sütümde. Sağma Makinesi bebeğim kadar güçlü çekemeyeceği için onun zorlansa da emmesi en sağlıklısı diye düşünüyorum ama arada ben de biberonla veriyorum dayanacak gücüm kalmıyor bazen
Bilge Gozde92 kızım 4,5 aylık yaklaşık 15 gündür aynı problemi yaşıyoruz doktoru bırakma emzirmeyi bir aya düzelecek dedi. Sürekli meme ve pozisyon değiştiriyorum evet çok yorucu ama direneceğim başka çaresi Yok. Memeden kesilmesini istemiyorum. Çünkü tüm direnci sütümde. Sağma Makinesi bebeğim kadar güçlü çekemeyeceği için onun zorlansa da emmesi en sağlıklısı diye düşünüyorum ama arada ben de biberonla veriyorum dayanacak gücüm kalmıyor bazen
Onetreehill Gozde92 canım bende gecen gün aynı postu açmıştım. Sadece gece uyurken emzirebiliyordum, gündüz kıyameti koparıyodu. Bugün doktora gittik boğaz ve kulak iltihabı varmış. Antibiyotik şırup ve burun spreyi verdi ve bugün ilaçlardan sonra maşallah düzeldi. Eğer devaö ederse doktora git muhalkak canı da acıyor olabilr
songulfatiharas Gozde92 koltuk altı ters pozisyonda emzirmeyi deneyebilirsiniz o şekilde genelde bebeklerin çoğu tutuyor
Mirve0109 @Gozde92 bebegım 3 aylık ve 2 gundur emziremıyorum bıberonla verıyorum içiyor pskolojım alt ust oldu 2 gundur ne sekılde denediysem emmiyor memeyi
Gozde92 Mirve0109 bende aksam kandırarak verdim ama bi daha deneyemedim daha. Benim 1 günde piskolojim bozuldu haklısın. Napacağımı şaşırdım. Sende once biberonla verip ceki0 hemen memeyi sokmayı denesene bi
nsyldz Benim kizimda emmiyor 5bucuk aylik dogdugundan beri hem meme hem mama yedi. Su son 1 aydir memeyi gordugu anda canavar görmüş gibi agliyo kafasini geri itiyo illa mama istiyo onceden memeyide emiyodu bu ara boyle. Gece kalkmiyo emmek icin ama sabaha karsi hava karanlikken emiyo gun aydinlandigi anda bi turlu emdiremiyorum sutum var ama bi kere agzini bile koymuyo hani emse gelmiyo desem denemiyo bile 😑😑😑
Mirve0109 @Gozde92 denedım kuzum her sekılde plates topunun ustundemi denemedim yatarak ayakta hersekılde keyfı yerındeyken denıyorum yok acken denıyorum yok. İlk bi gun gunduz emmeyi bıraktı gece uyku arasında emıyordu ertesi gun onada kanmadı işte olmuyor olmuyor
Onetreehill nsyldz halsizdi, ışığa bakamıyordu, uyumak istiyordu, memeye yaklaşınca ağlıyordu, sadece gece uyurken emiyordu. 2 gündür ilaçların etkisiyle düzeldi eski haline döndü cok şükür
nsyldz Onetreehill gecmis olsun kizim sadece gündüzleri emmeyi reddediyo halsizligi suan yok bizimki biberona alistigi icinreddediyo sanirm
elo Bnmde başıma geldi ayetul Kürsi okuyun sürekli . Aç kalacak elbette alicak memeyi dayanamuyorsanz kaşıkla verin aç kalınca alicak memeyi
Azraemirefe Geçenlerde benim oğlumda yaptı hatta 3aylik aşıya gittiğimizde doktorda söyledi su aralar meme reddi olabilir diye ama sakın bişey verme dedi 24 saat bile durabilirmis emmeden.hala ara ara yaşıyoruz ama başka bişey vermiyorum sakinleşince emiyor..Sizede Allah kolaylık versin