Bebegimcanim Ben gayet normal sordum. Sinirlenmenize gerek yok buradaki insanlar sizin sağlık ocağının ne durumda olduğunu nerden bilecek 🤷 arayacaksınız soracaksınız bos oldukları saatte sizi cagiracaklar. Ya da bekleyeceksiniz onlar sizi arasın geç kalınca aşıya aramaları gerekiyor. Kimse müneccim değil burdan size söylesin.