idil1990 Glsm28 eeee simdi biz iki isim koyduk ucuncuyumu koycaz kimsenin bilmedigi eee ucuncuyu koyarsak ucunu bir tekrarmi kulagina okucaz kafamda deli sorular
Ayperim Ben de şunu anlamadım nazar değmemesi için konuluyosa zaten bebeklere ismiylr bahsetmşyolar ki işte. Filancanın kızı oğlu diyolar yğne de değmez mi böyle mazar🙄
Emeliss Glsm28 peygamber efendimiz çocuklarınıza güzel isimler koyun diye öğütlemiş yani anlamı güzel olan onun dışında isimle alakalı taşıyamama sadece halk arasında bir inanış
Gdogru Glsm28 ay saçmalık 🤦🏼♀️ denk gelmiş kafanızı doldurmayın boş hurafelerle. 2 gün sonra uyumazsa başka isim daha mı koycanız 😂😂😂
Zeynepikram Glsm28 bnde duymuştum bunu. Hatta kuzenimin adı ırmaktı çok ağlardı ırmak gibi hep göz yaşı durmuyor değiştirin adını demişlerdi 😂
[silindi] Sarekuss Geçersiz olmuyor 3 isimli gibi oluyor. Ama 3.cü ismi sadece siz biliyorsunuz başka kimseye söylememek gerekiyor. 😅