Hazır başlık açılmışken sormak istedim benim oğlum 15 aylık olacak haftaya, çişini kakasını ayırt edebiliyor, kakasını çoğunlukla yapmadan önce söylüyor yani konuşamıyor ama eliyle poposunu gösteriyor sonra geçip bir köşede yapıyor arada çişini de gösteriyor eşofmanının ön tarafını tutuyor bana gösteriyor sonra yapıyor. Tuvalet eğitimine ne zaman başlayabilirim zamanı gelmiş mi yoksa yine de yaza kadar beklemeli miyim