43375158 Kızlar doğum yapalı iki buçuk ay oldu emzirmeme rağmen adet oldum bugünzüçüncü gün ve çok yoğun geliyor.pet yetiştiremiyorum.normal mi sizce,birde adet olduğun için bütün azalır diyenler var biraz stres yaptım doğru mu sizce
Dreamerr 43375158 benimde öyleydi canım 3 ay çok yoğun oldu bende korktum doktorumu aradim hatta gelin bi bakalim dedi ama gidemedim şimdi 15 gün geçti olamıyorum bi türlü hormonlardan dolayı normalde olabilir bilemiyorum sadece olamamak daha zormus 🤣🤣🤣 başlı başına kadın olmak zor yaw
Dreamerr 43375158 haa benim sütte azalma olmamıştı emziriyosun herşeyi kafana takma en büyük etken stres beslenmene dikkat ettikten sonra bisi olmaz
HcrSltn Dreamerr acaba emzirirken adet olmaya başladıktan sonra arada olmamak veya gecikmesi de normal mı ki? Benim de adet döngüm başladı sadece bir-iki gün erken geliyordu ama bu ay bir gün geçti aslında iki gün önce olacakmış gibi de ağrım vardı. Onu düşünüyorum dünden beri🤨
43375158 Dreamerr kesinlikle kadın olmak başlı başına zor😁ya hastaneyede şu durumda gitmek istemiyorum açıkçası ama baya çok geliyor korktum.ama asıl sütün azalır denince çok canım sıkıldı inşallah öyle bişey yaşamam😔 saol canım bu arada
Dreamerr HcrSltn geçen ay 4 gün gecikmişti ki benim hic sekmez 27 gün dedim mi gelir ilkzamanda öyle oldu 2 aydır böyle belirtileride gosteriyorum ama ben birazda bu aralar ortamdan dolayı strese yoruyorum
43375158 Ozgecinar ya inşallah her ay böyle olmaz çok zor geçiyor deletedmom247 ay iyi bari rahatladım😊
HcrSltn 43375158 benim ilk adetlerimde sütüm bariz azaliyordu adet bitince geçiyordu. Ama geçen ay azalmadı da valla belli olmuyo pek 🤷
Ozgecinar 43375158 ben doğumdan 8 ay sonra ilk adetimi oldum oğlum şuan 17 aylık ogün bugündür her ay çok yoğun geliyor benim azalmak yerine arttı adetim bu arada hala emziriyorum
Aysnl Ben 38. Gününde adet oldum 40 kontrolüne gittiğimde kist çıktı geçen hafta kontrolüm vardı malum corona dan dolayı gitmedim gene adet oldum çok yoğn oluyor gemde dojtor olabilir dedi
HcrSltn Dreamerr evet o da geldi aklıma az stres yaşamıyoruz şu virüsten ötürü. Bı de biz memelekete geldik belki de hava değişikliği olmuştur bakalim 🤷
Kubuu1 43375158 benim de çok az oldu ilk adetim öyle dendiği için de daha fazla su içtim çok şükür azalma olmadı 😊