Kdrsbk1 Yürüteç kullanmıyorum gerek de yok bence sadece hareket kısıtladığını düşünüyorum. Zaten oğlum 6 ayda emekledi, 7 aydan beri tutunup kalkıyor sıralıyor. Bu ara ayakta desteksiz durmaya başladı kendisi hazır olunca yürüyecek zaten. İkinci soruya helince sabah 7 de kalkıp emiyor 8,5 kahvaltı 10 da uyuyor. 11.30 da uyanınca meyve 13 gibi de öğle yemeği yiyor. Yani uyanınca ara öğün veriyoru vakit geçince ana öğün . Uykuya emerek geçiyor zaten bu şekilde düzenimiz