Prensannesi17 Mrb oğlum 2 aylık sanırım süt alerjisi olablr dedi dr isilik tarzında sivilcelenme oluyor yüzünde dr gidemiyorum hastaneye gelme dedi kötü olmadgı sürece dr her ihtimal neocate mama kullan dedi bilgi verirmsnz hangi neocate kullanıyorsnz kiloda aldırıyormu fotoda atayım bakarmsnz https://imgyukle.com/i/JhigKM https://imgyukle.com/i/JhiGro https://imgyukle.com/i/Jhipbj
Yildizim Prensannesi17 süt alerjisi gibi duruyor oğlumda da vardı. Peki kakası mukuslu mu ya da günde çok yapıyor mu ? Kilo alımı nasıl, çok gazlı mı
Prensannesi17 Yildizim gazı cok ve sesli kakasını 2,3 günde 1 kez yapıyor ya ishal gbi bezi dolaybyada kabız kaksıda sesli mukus pek olmuyor kan hiç olmadı şükür