Asyanurrannesi Merhaba,benim kizim da 13 aylik, gecen hafta ayni seyi yasadik, ne oldugunu anlayamadim ama gecti Allah’tan. Kendini kasiyordu aglarken, gaz diye dusundum ama bu kadar aglatacak kadar sanci yapar mi bu ayda bilemedim. Birinci azi disleri kabardi ama cikmasina epey var gubi duruyor. Idrarini yaparken yanma mi oluyor acaba diye de dusundum, cunku birkac gun koku oldu idrarinda. Ama malum idrar kulturu icin goturmedim hastaneye. Sizin de gecer insallah cabucak.