[bilinmeyen] avent i de kullandım lansinoh da.Avent berbat,akıtma yapıyor sanırım seride üretimde bi problem var herkes bu konuda şikayetçi,hem de oğlum öğürüyordu ilk başta ucundan dolayı sonra süt geldiğini anlayınca emiyordu ama.Lansinoh mükemmel.Hiç yabancılamadan öğürmeden alıyor.Üç haftadir meme reddi de olmadı..🤗