Nazosnaz Kbradak3711 bence çok iyi maşallah baya önde şahsen benm bebegm ozmanken daha azdı dye hatrlyrm
Kbradak3711 Biranne2 etraf az diyince insan üzülüyor bir kaygı oluyor oysa mama vs yiyecek veremeye başladım
Adarenn Kbradak3711 hiç merak etme doktorda demiş zaten normal diye en iyi o bilir gerisi kendi bebeğinin kilosuna göre pay biçer sadece doktorunu dinle gerisine çok takılma derim.
Mervehicip @Adarenn bana göre az ya da benim kızım normalden fazla bilmiyorum. Şuan 6 ay 25 günlük 9 kilo 100 gramdı 25 gün önce.
Arzu93 Kbradak3711 o zaman gayet iyi bence 6.ayda doğum kilosunu katlaması gerekiyor katlamış zaten bu arada benim bebeğim 7 aylık 7.100 gr daha zayıf yani🤣
Biranne2 Kbradak3711 sen bakma etrafa onlar hep der.çocuğun sağlıklıysa doktorun da herşey yolunda diyorsa hiç kimseyi dinleme.sadece kendini yıpratırsın bu da çocuğuna olumsuz yansır.gül geç ☺️