Didemhdr Arkadaşlar Rotadan sonra Bebeği ishal olan varmı? Varsa kaç gün sürdü😢 bebeğinin huyu değişen var mı?
idil1990 Didemhdr asi yapildigi aksam kakasini yapti beli bacaklari heryeri batti ama uc gundurde kakasini yapmiyordu asidanmi kaynaklandi yoksa kendisimi yapti onu bilmiyorum onun disinda bi etki yasamadik
26azraa Didemhdr ahh canım o rota menenjit kızımın huyunu cok degiştirdi emen kızım emmeyi boraktı huysuzlandı napcagımı sasırıyorum nerden yaptırdım diyorum bazen