Tikitinannesi Arkadaşlar forumda aradım ama bulamadım. Koronavirüs başlığı da çok kalabalık orda da bulamadım. Bizim cuma günü 6. ay aşımız olacak. Sağlık ocağını aradım açan olmadı. Aşılar yapılıyor mu yoksa erteleniyor mu, bilgisi olan var mı acaba?
Dyglilaa Tikitinannesi arkadaşımın kızı 18 Aylık aşısı var doktoruna sormuş 1 ay sonrada yapabilirsiniz demiş. Bence bunu doktorunuza bir sorun yada sağlık ocağının numarası varsa orayı alın
Tikitinannesi Teşekkür ederim arkadaşlar. Ulaştım sağlık ocağına. Yapılacakmış aşımız. Tedirginim biraz.
Sevilay61 Tikitinannesi pazartesı 1yaş aşısını yaptırdık. Gitmeden aradık ebe aşılar yapılıyor gelin dedi