Kızlar 2 aylık bebeğim var bu son 1 haftadır hep içtiklerini kusuyor beden olur acaba bilginiz var mı mamayı içiyor gazını çıkarmak için göğsüme dik kokuyorum ama geriniyor fakat kusuyor ve yatarkende içtiğini çıkarıyor sonra tekrar ağzıyla aranıyor alerjimi, soğuk algınlığımı ne bu anlamadım sizin de oluyor mu??