Sütüm az geliyor ne denediysem fayda etmedi 3.5 aylığız şuan artık pes ettim mama vermeye karar verdim aç kalmasından iyidir en azından diye düşündüm ama bu seferde mama kabul etmiyor aptamil aldık 50 mle 1 ölçek koyuyorum 30 mle koyduğumda biraz katı gibi geldi gözüme siz nasıl yapıyorsunuz nolur bi öneride bulunun ya sürekli aç olduğu için ağlıyor meme emiyor ama süt az gelince tekrar söylenip ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım artık