Merhabalar.10 ay 12 günlük kızım var.emeklemek yerine oturarak poposunun üzerinde gidiyo heryere emeklemiyor.geçenlerde instagramda bi video gördüm.böyle yapan çocukların pediatrik fizyoterapiste götürülmesi gerektiğini söylüyordu.çok kötü moralim bozuldu.biz hiç kötü düşünmemiştik bu şekilde gitmesini.böyle çocuğu olan olupta sonra sıkıntısı olmaya varsa lütfen yazsın 😞