Rsenaselim Bebeğim 2 ay 7 günlük emzirdikten sonra ellerini ağzına götürüp emmeye başlıyo bu sefer doymuyo zannediyorum sizce??
aren61 Rsenaselim bnmki doğduğundan beri öle cnm herkes ac dıo ama deıl bezdende anlıom anlasılıo gazdan bnmki buldgnu emıo
aysetunckilicfirat Ellerini keşfetme zamanı olduğu için çok normal ellerini emmesi. Memeden kendi isteğiyle çekiliyorsa doymuş demektir
deletedmom4842 Rsenaselim Kilo alımı iyiyse ellerini keşfediyordur zaman geçtikçe daha fazla elleriyle oynayacak
Habibeseyit Azraninnnannnesi Canım bizim kiz 1 ay 3 günlük cisini günde sadece 1-2 defa yapıyo ama çok şükür kilo alimi iyi dedi doktor cis az yapiyo ama hatta gunde bazen yapmayı bile
Denizbebegim Rsenaselim bebegin doymadigi için degil bebegin elerini keşfettigi için diş etlerini keşfettigi için artık kendini hissettigi için ellerini agizina götürür aylık olarak kilo alimi normalse doyuyordur bu anlarinizin tadını cıkartın 😊🙏