VERA19 Merhaba, benim 4 ay 18 günlük bebeğim hiç olmadım. Bebeği 10 aylık olan arkadaşım bir kez olduğunu ve 2.yi hala olmadığını söyledi. Normal olduğunu biliyorum durumun. Ancak hamile olduğunuzdan şüpheleniyorsanız öyle bir ihtimal varsa test yapın sonraki aşamada da tedbiri elden bırakmayın. Adet olmaya gerek yok bildiğim kadarıyla bu dönemde hamile kalmak için düşük de olsa olabiliyormuş🙏