Ardenylcnky Allah’ın takdiri oda evladım sonucda hiç üzülmedik abisiyle beraber büyüyecek inşallah 🙏 kızlar size sorum oğlumu sütten kesmem gerekiyor mu 😔
Hunilianne Ardenylcnky hayır gerekmiyor. Dusuk tehlikesi yoksa ve bebeğiniz emmeye devam ediyorsa kesmeniz gerekmez, hayırlı olsun inşallah
Onsubatikibinondokuz Ardenylcnky bünyenizin buna dayana bilmesi için çok güzel beslenmeniz lazım kendimize çok dikkat edin çünkü biri içerde diğeri dışarda sizden besleniyor son aylara doğru kesersiniz eğer bir aksilik olmazsa
Boncukgozveannesi Ardenylcnky Allah kucağına almayı nasip etsin. Son zamanlara doğru sütten kesmek istersen tek göğüs devam edebilirsin tandem emzirmeyi araştırın doğum sonrası iki bebeğini de emzirmeleri duydum 💁🏻♀️
azizeguneyyy Ardenylcnky kesinlikle çok iyi beslenmen gerekiyor çok dikkatli ol. Sen şuan cidden el üzerinde tutulmalısın bu sebepten ötürü