Hanis Canlar bebeğim 3 aylık olucak 1 hafta sonra ışığa çok ilgisi var sürekli ışığa bakmak istiyor normalmi sizce sizde yasiyormusunuz bunu çok şükür bize tepkisi hareketleri gülücükleri iyi
Gokturkunannesii Hanis benimki de bakıyor dikkatini çekiyor herhalde ama ben uzun süre baktirmamaya calisiyorum. Doktora sormadım ama annemler uzun süre bakmasının gözleri icin iyi olmadığını söylemişlerdi.
Masalimmm Hanis evham yapmayin bu siteye kalsa otizm belirtisi koyarlar. çok normal benim kizimda kaynanamlara gittigimzde bi ısığa yöneliyo hoşuna gidiyo çok. bebekken zaten çok dikkatlerini çeker okumadinmi canim internette
Seros Hanis normal canım benim kızım da bakıp bakıp gülerdi dikkat çekiyor işte şimdi 9 aylik olcak umrunda değil 😂
Ebru-34 Hanis Işık bebeklerin dikkatini çeker benim oğlumda hep bakardı bu normal bir durum. Bakmasa eğer sorun oluyormuş neden o kadar etkili bir ışık dikkatini çekmedi diye 👍🏻