laleninannesi Tazeanne0134 dün rota virüs aşımızı olduk 3 ay 2 günlük menenjit aşımızın ilk dozunu 9. Ayda yapacakmış doktorumuz 9-11 ve 23. Ay olarak belirledi birde 13. Ayında tez dozluk bir aşı yazdı
Serapaylar Tazeanne0134 8 10 ve bir yaşında biz ilk dozu yaptırdık iki ay aralıklarla yapılıyo eğer sağlık ocağındada aşılarınız varsa bu özel aşılarıda belirtin onlara sistemde göremeyebiliyorlarmış karma aşıların arasında bir ay olması çok önemliymiş dikkat edin
laleninannesi Tazeanne0134 aşı kartına yazmış ama okuyamadım valla tam bi baxsero yazmış birde okuyamadığım işte 😁 hepsi menenjit aşıları adı altında ama sanırım
Serapaylar Tazeanne0134 dün biz kızamık aşısı yaptırdık sağlık ocağında hemşire ye özel aşımızda var birinci dozu vurulduk dedik geçen ay oda aman bize özel aşıları söylemyi ihmal etmeyin dedi bunlar çünkü ciddi aşılar dedi aralarında en az birer ay olması lazım dedi
Tazeanne0134 Serapaylar aynen öyle canım kendin bile yapsan söylemeyi ihmal etme gerçekten çok önemli
Hazal89 Tazeanne0134 3 ayını doldurunca rota aşısıyla beraber yapılıyor eğer yaptırmazsan 5. Ayda da yapılabilir
Meyra1 Ve 4. Ayda rota alışı önerdi doktormuz. Nisanın 6. Sınavda sağlık ocağında aşı var nisan ortasında ben yapacağım rotayı doktora gidemem ortalık fena😏 menenjit asımızda iki çeşit olduğunu söyledi ve ⅗/13 aylarda olacak dı biraz pahalı geldiği için bi plan oluşturuldu. Baxeroyu basladık3. Ayda nimerixi de 1 yaşında yapacağız kısmetse
Rrraaaiiinnn CansuBsrr ben gordum kucahımdaydı bebegım dmala damla yavas yavas yemesini sagladılar damlatıp hemen Bı kerede hızlı yapmadılar duanı et hayırlısı ile yap emzirme 1 saat bence onlar yarım saat ıdyorlar kusmaısn sallama Allah sifa verir ıns