2 ay 13 günlük benim kızım da gayet uslu bir bebekti düzenliydi uykusu ama 2 aylık olduğumuzdan türlü türlü rahatszlkları oldu kabzlk mı desem gaz mı desem çıkarta çıkarta bitmiyor bide ağır kokulu. Geceleri üç defa kalkıyor. Sabah 4 5 gibi ayaktayız hiç değişmiyor bu saat