Sezeryan ile doğum yaptım 26.gunum bugün ve dikiş yerlerimde iltihap oldu hergun içini boşaltmaya çalışıyoruz oasuman edip bırakıyoruz banyo yapma dedi doktor ama çok pis hissediyorum kendimi dikis yerimi ioruyarak banyo yapabilirmiyim nasıl koruyabilirim dikiş yerini yardımcı olur musunuz lütfen 😢♥️♥️♥️