Defneyelin gazi vardır Annesı doğmuyordur benim kızım kolik doğdu doğduğu gece her saat başı agliyarak bize merhaba dedi 4 ay sürdü bu olay
yapman gereken karnını doğur sen gazını al baktın ağlıyor yatağın üstüne otur zıpla öyle çok zıplama tabi zıp zip zip sakinlescek kolik bebek müziği var direk bunu yazacaksın indirme yerine ordan kolik bebek müziğini acın yada pis pis sesini bebeğiniz hangisini sevicek büyük kurtarici bide ne kadarlık 30 günlükse ben yaptım gazdan kıvranıyordu yavrum
kimyonlu su yapın yarım çay bardayı içme suyu bi çay kaşığı kimyon kısık ateşte 10 dk kaynatın süzün iki kaşık bebeğe verin bakın çay kaşığı ile verin gerisini siz için hem bol bol sütunuz olur sizden de gaz varsa o gider gecene kadar her emizrdikren sene taze taze yapıp verin