Merhaba kızlar 3 ay 6 günlük oğlum var 2 gündür elekrikli pompayla sagim yapmaya çalışıyorum fakat damla damla dışında gelmiyor… oğlum emerken yutkunuyor doyuyormu bilmiyorum memeden sonra uyutuyorum 20 dk sonra mama veriyorum. Neyse
Acaba sütüm mü azaldı yoksa emme gücüyle pompa arasında fark mı var anlayamıyorum çok üzülüyorum pompaya baktıkça sütüm yokmuş gibi hissediyorum acaba pompa mi çekmiyor ki..pompanin markası baby diye bişey şuan hatırlayamadım 😑😏