rrabia glukoz6 fosfat dehidrogenaz(G6PD) bu değer ve troid değerlerine bakılması gerekli. Bunlar normal çıkarsa sarılıktan hiç korkmayın. Yüksek ihtimalle de bi sıkıntı olmuyor ama en azından içiniz rahat olur. Ben başka bir doktora gidip bunları istemenizi tavsiye ederim