Hafsa_anne Kızım 7.5 aylık doğduğundan beri geceleri benimle uyuyor fakat artık çok hareketlendi ve beşiğinde uyutmaya çalışıyorum ama başaramıyorum. Tam uyuyor beşiğine koyuyorum koyduğum an uyanıyor ve beşikte olduğunu anlayınca çok panikliyor ve ağlıyor. Napcamı şaşırdım. Önerisi olan var mı? Artık ayrı uyumamız lazım
dbm Hafsa_anne beşiğine uyutmadan koyup , sakin sakin onla konusarak uyutun. elini tutun yüzünü tutun. gerekirse uyuyana kadar elini bırakmayın. yapabiliyorsanız böyle deneyin 😌
Z-uma Hafsa_anne sizinle uyumaya alıştığı için beşikte kendini yalnız hissediyor olabilir. Uyutun ama iyice dalmasını bekleyin uyuduktan sonra hemen koymayın isterseniz🤗
Acemianne55 Hafsa_anne bnim kızım da öyleydi bazen hla aynı daha yeni yeni düzelicek sanırım şuan 4buçk aylık bn beşiğe koyunca sarsılmyla hmn uyanıyrdu kucağımda uyuyrdu bazen yan yatrrdım sağını solunu battaniyeyle sarardım ki bn sarılıyrmuşm gbi bazen öyle uyuyordu bazende 5 dk snra hmn klkıyrdu bazen uyandığında elimi yüzüne koyup öyle sallardım beşiğini direnrdi ama uyurdu snra bnde kndimce alternatif üretmye çlşıyrm napim 🤷♀️
Hafsa_anne Acemianne55 Deletedmom306 bence vakit varken beşikte uyutmaya alışın benim kızım aslında beşikte uyuyordu ben kıyamadım aldım yanıma şimdi çok hareketlendi ve anlamaya başladı onu beşiğe koyduğumda anlıyor. Ve tabi ister istemez vüdudu da büyüdü ve hareketli olunca inanın yatağın köşesine kıvrılıp uyuyorum heryerim tutuluyor
Hafsa_anne Z-uma iyice dalmıştı koydum uyumaya devam etti ama 30dk içinde uyandı ve yatakta tek olduğunu anlayınca ağladı😵😵
Z-uma Hafsa_anne canım benim bu ikinci çocuğum ilk kızımda 2,5 yaşına kadar hep beşigindeydi,şimdiki kızımda öyle beşiginde uyur hep ben yanımda yatıramıyorum hem ben rahat edemiyorum hem bebek,alışır canım sabır sadece 🤗
Kezban_demir90 Bence yanına yatırmayla alakası yok benim bebeğim doğduğundan beri kendi beşiğinde yatıyordu 11 aylıkken kendi beşiğinde yatmamaya başladı istemiyor beşiği şimdi benimle yatıyor bir süredir.