Gece 2.30 oldu bebeğimi yeni uyuttum zorla. Diş döneminde uyku düzeni çok değişti. Böyle yatınca öğlen 12 de filan uyanıyor. Acaba sabah 9-10 gibi uyandırsam bebeğimi uykusundan mı etmiş olurum.. aksi halde düzen oturtamıyorum. Var mı uyandıran ? Gündüz 2 uyku yapıyor ama geç uyandığı için birisi akşam 7-8 e kalıyor .. bebeğim 10 aylık ..